maandag 17 oktober 2016

Een weekend vol gezelligheid.

Afgelopen weekend ging ik voor de vierde keer op scrap weekend bij me vriendin. Met 9 meiden non stop freubelen, kletsen, lachen, samen eten en slapen. Ik keek er ontzettend naar uit.
Het vloog jammer genoeg zo ook weer voorbij maar wat heb ik genoten.

We waren gestart op vrijdagavond bij Doe@ding in Spijkernisse. Natuurlijk daar lekker wezen sneupen en wat leuks gekocht. Daarna op weg naar ons logeer adres.
De patatjes werd gehaald, De spullen werden geïnstalleerd. Het bedje werd opgemaakt en toen alles klaar was konden we aan de slag.





Ik heb het afgelopen weekend 17 kaarten gemaakt. Mijn record van vorig jaar heb ik jammer genoeg niet verbroken. Maar ze zijn wel leuk geworden.
.


Het is bijzonder om dit met de meiden te doen. We hebben weer heerlijk bijgekletst. Nu is het tijd weer om af te tellen naar volgend jaar.

Bedankt meiden voor het super gezellige weekend!

1 opmerking: