maandag 7 november 2016

Kreadoe

Wat is het toch heerlijk om te kunnen snuffelen tussen hobby spullen. En waar kan je dat het beste doen? tja.... op de Kreadoe natuurlijk. Alles bij elkaar op 1 hoop. Voor mij zijn dan de haak en de scrap kraampjes favoriet.
Elk jaar ga ik dan met Andrea. Door onze hobby zijn we eigenlijk ook vriendinnen geworden.
Dus dit is ons jaarlijkse uitje samen. :-)


We hebben heel veel gezien, maar ook heel veel overgeslagen wat we niet leuk vonden. Doel gericht kijken dus. Maar dat is niet erg. :-) 
Wel veel lol gehad om de kerstman die ik heel graag wou hebben maar in eerste instantie niet kon vinden bij de kramen. Elk hoekje kijken. We werden er melig van. maar gelukkig uiteindelijk toch gelukt.

Hier een kleine Impressie van de beurs.




Het was aardig druk en er werd heel wat mee genomen volgens mij door al die knutselaars.
Ook ik ging niet met legen handen naar huis. En kan ik voorlopig weer vooruit.



Voor we het wisten was de dag ook weer voorbij. Dus op naar volgend jaar weer een nieuwe Kreadoe!

1 opmerking:

  1. super leuke spullen Willeke en wat leuk dat jullie dit ieder jaar samen doen, mooi om te zien dat een gezamelijke hobby, vrienden maakt,
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen