zondag 8 januari 2017

Online Crop

Op ons Forum de Scraptuin organiseerde ik gister avond een nieuwjaar online crop. 4 opdrachten die je kon gaan maken. Voor iedereen zat er wel iets bij. Ook ik ben lekker bezig geweest en heb 2 kaarten gemaakt.

Opdracht 1 was een kleuren challenge.


Ik heb er een kaart van gemaakt en tevens gebruik gemaakt van de lift challenge op de lift challenge blog 




Opdracht 4 was een dieren challenge. Gebruik 1 van deze dieren op een verjaardagskaart.


En dit is mijn uitwerking. Het is tevens een sketch van het MFT blog.  


Voor opdracht 2 en 3 had ik geen tijd meer voor. Anders zat ik s'nachts nog te freubelen. Niet dat ik dat erg vind maar dan voel ik mij de volgende dag zo brak. :-) 

Fijne zondag nog! 





3 opmerkingen:

  1. Sorry Cornelie er ging iets verkeerd met plaatsen van jou reactie. Ik heb hem per ongeluk verwijdert.
    hier onder als nog jou reactie.




    Lekker bezig dus. klinkt bekend, ik moet ook stoppen van mezelf, heerlijk om hier mee bezig te zijn! 
    Je lift is mooi, mooie kleurtjes ook! Bedankt voor het meedoen! 

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lift! Rustige kleuren en een erg mooi combinatie daarvan, heel stijlvol! Ik mis eerlijk gezegd wel het gedeelte inkleuren, wat een onderdeel is van deze challenge. Maar wie weet ... maak je er nog een? Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen