vrijdag 10 februari 2017

Hobby kamer

13 jaar geleden was ik aan mijn hobby begonnen. En dat was Scrappen. Onze hond was het doelwit. Er werd veel foto"s van hem gemaakt en hoppa na enkele maanden was er een album klaar.
Als ik nu na deze layouts kijk denk ik oeh.... wat ben ik in stijl veranderd :)

Maar in die tijd veranderd ook mijn hobby spullen. En Dan begin je te verzamelen, en heb je nog meer hobby spullen. En op eens raken je kasten vol. Je gaat verhuizen voor meer ruimte en dan heb je al 6 jaar een eigen hobby kamer. Maar de verzameling gaat door.

Gisteren was ik jarig. Ik wou graag nog meer kasten want ik werd gek van de rommel. Afgelopen Dinsdag dus naar de Ikea en we kwamen terug met kasten. Woensdag mijn hele hobby kamer over de kop.Af en toe kwam ik nog een schat tegen waarvan ik dacht wauw daar moet ik ook nog eens wat mee gaan doen.

Vandaag was alles weer netjes. Er moeten nog wat kleine dingen gebeuren maar ik kan nu weer in mijn hobby kamer zitten Heerlijk!








3 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er heel gaaf uit! Het is erg mooi geworden! ♡ it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel mooi plekje geworden.
    Door het scrappen heb ik jullie leren kennen en daar ben ik heel blij mee!
    xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit hoor! maar eh... nu aan het werk, lekker aan de klieder, veel te netjes :)

    BeantwoordenVerwijderen