maandag 6 februari 2017

MD challenge 170

Bij het Marianne Design Blog hadden ze dit keer een challenge maak een kinder verjaardagskaart.
Hier voor heb ik de collectables uit mijn la gehaald. .2 mappen vol heb ik nu onderhand wel gespaard. Tja welke zou ik eens kiezen? Ienemiene mutten....... het is de olifant geworden.
Ik had nog van Thea een blokje design papier gekregen van Marianne design en koos ik daar een velletje papier uit. Met stempels heb ik het velletje papier verder bedrukt en de randjes van de olifant nog beïnkt.
Ik vind het kaartje vooral heel lief geworden.


Fijne dag nog!




3 opmerkingen:

  1. Een mooie maar ook schattige kaart Willeke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    ps kun je volgende keer alleen je kaart linken en niet je hele blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kinderkaart heb je gemaakt met het olifantje.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje is het geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen