zaterdag 4 februari 2017

Soms denk ik .....

Soms denk ik..... WAUW. Dit is nou gewoon het juiste papiertje voor die foto. En nu ben ik al trots op deze foto want tja ik sta zelf naast Marco Borsato. Jump jump.... spring spring..... oooh sorry wordt een beetje enthousiast. :-) Het was toen gewoon een hele leuke dag.

oh ja we dwalen af....  we hadden het over de papiertjes. Deze papier lijn is nog van BasicGrey. Het lag al tijden in mijn map met papiertjes die nog heel waren. En ze riepen maar wanneer mogen wij er uit? Nou ja nu dus, op het juiste moment op de juiste plaats met de juiste foto. Een echte Match zou ik zeggen. 
Ik ben heel blij met het resultaat en dat zeg ik niet snel want ik ben best kritisch over mijn werk.


Is het niet een plaatje? Ik ben er blij mee!

Bedankt voor het kijken tot de volgende keer.



1 opmerking:

  1. een mooie layout heb je ervan gemaakt Willeke, en inderdaad, de papiertjes passen perfect bij de foto.

    BeantwoordenVerwijderen