zondag 5 februari 2017

We blijven nog even bij Marco Borsato.....

Bij de vorige layout zagen jullie al Marco Borsato langs komen samen met mij. Maar Bauke was ook met mij mee naar de fanclub dag en werd er van hen ook nog een prachtige foto gemaakt.
De papiertjes van Basic Grey vind ik niet zo bij deze foto passen. Dus hoppa weer mijn map open en toen kwam ik nog wat restjes papier tegen voor stoere mannen met leuke muziek noten. 
Dus die gooide ik dit keer maar op mijn bureau neer. 
De Cricut was vandaag mijn assistente. Hij mocht van mij al die ruiten uit snijden. Het was overigens wel even goed opletten hoe ik het papier op de snijmat legde. Want de eerste keer stond de muziek nootjes op zijn zij op het papier. Na wat schuiven lag het uiteindelijk goed en kon ik gaan plakken.
De chipboard heb ik beinkt met SU inkt en vervolgens met dubbelzijdig plakband opgeplakt.


Hij is totaal anders maar wel leuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten