zondag 16 april 2017

Art Journal

Het ziet er allemaal zo mooi en kunstig uit dat Art journal. Lekker kliederen met materialen en het hoeft niet duur te zijn. Zelfs met nutteloos materiaal kan je aan de art journal.
Maar dat los laten, ter plekke aan de gang gaan en op het moment zelf een kant op draaien en dan toch nog een prachtige uitwerking krijgen. Tja daar valt nog veel in te oefenen. Tenminste bij mij dan. Want ik kan niet zo makkelijk los laten.

Op het forum de Scraptuin staat 1 keer in de 2 weken een art journal opdracht. Ik doe heel voorzichtig daar aan mee om te oefenen en te proberen. Leuk vind ik het wel.....  maar tevreden om het resultaat dat ben ik nog niet. Oh ja.... dat moest ik loslaten he..... :-) Nou ja oefening baart weer kunst!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen