dinsdag 4 april 2017

Art Specially

Goedemorgen,

Wat een heerlijke zonnige dag. :)

Zijn jullie het afgelopen weekend ook naar de art Specially geweest? Ik wel! Afgelopen zaterdag samen met Wiebine hup met de trein op naar Nijkerk. Het was een gezellige dag. En we hebben natuurlijk leuke dingen gescoord.

Natuurlijk stonden mijn favoriete winkels er waar ik heerlijk kon snuffelen. Maar het leukste kraampje vind ik toch wel Cats on Appletrees. Een merk uit Duitsland. Ik noem het een beetje Jip en Janneke stijl. Lekker simpel maar toch leuk.

Gisteren ben ik met deze stempeltjes wezen spelen. Inclusief met mijn nieuwe achtergrond stempel van iostamps en de Blue prints Die-namics van MFT. Ik vind hem leuk geworden.


Een heerlijke zonnige dag nog!


3 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig kaartje geworden Willeke,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje! Heerlijk om zo met nieuwe spullen te mogen spelen <3

    BeantwoordenVerwijderen