maandag 17 april 2017

Cas on Sunday challenge 106

Goedemorgen,

genieten jullie nog een beetje van de paas dagen? Vanochtend was ik vroeg wakker. Ik ben op mijn tenen naar zolder gegaan want iedereen was nog in diepe rust. Zo kon ik even ongestoord freubelen.

Ik ben aan het werk gegaan met de Cas on sunday challenge. Dit keer was de opdracht gebruik een stencil.
Ik heb mijn bak met stencils gepakt en mijn voorkeur ging uit naar de hexagons.
De nieuwe collectable die ik heb gekocht van Marianne Design heb ik nu in gebruik genomen. Ik vind ze zo lief. De tekst komt van de stempelset Elphie Selphie van Lawn Fawn en heb ik uit gestanst met de Steel Dies van MFT.

Het is een leuk lente kaartje geworden en past goed bij deze paasdag.


Fijne dag nog!



1 opmerking:

  1. Enig kaartje Willeke, toffe eend!! Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen