zaterdag 29 april 2017

MFT Sketch challenge 330

Goedemorgen op deze zaterdag.

Van de week had ik op eens zin in kleuren met potloden. Dat had ik al heel lang niet meer gedaan. De potloden waren al een tijdje in gebruik door Bauke. Hij had namelijk het kleuren voor volwassen opgepakt en ik had gezegd ik gebruik de potloden toch te weinig.
Maar goed toch maar weer voor mijn neus neer gezet en begonnen met dit lieve draakje te kleuren. Het blijft leuk om te oefenen om een goede schaduw effect te krijgen.

Om het kaartje te maken heb ik een gezellige avondje freubelen met Elizabeth gehad. Met het gebruik van de Sketch van MFT kwam ik tot dit resultaat.


Fijne zaterdag nog....

1 opmerking:

  1. Wat een schatje dit draakje! Het kan soms zo lekker zijn om even te kleuren. Ik zag je kaart bij de sketch challenge en hij viel me meteen op, zo leuk! Ik ga nog even verder op je blog neuzen!

    BeantwoordenVerwijderen