maandag 5 juni 2017

Cas on Sunday challenge 109

Ik zat vanochtend op de tablet te kijken naar de uitdaging van Cas on Sunday. Hmm.....hoe moet ik deze opdracht opvatten. Maar gelukkig had het design team voorbeelden gemaakt anders had ik het echt niet geweten.

Als ik het goed begreep moet je het plaatje herhalen. Ik heb zelf gekozen voor het Lieveheersbeestje.
Dit stansje heb ik gekregen van Marijke met mijn verjaardag. De grid stempel is van Stampin up. De rode stipjes komt uit het stansje van het lieve heersbeestje. Wat ik gewoon leuk vond om her en der op te plakken. De tekst komt uit een stempelset van MFT genaamd Up in the Air.



2 opmerkingen:

  1. Your ladybugs are so sweet. Thanks for sharing at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heel erg leuk gedaan zo. Bedankt voor je deelname aan CAS on Sunday.

    BeantwoordenVerwijderen